En om dagen 27 / 12

Nä, nu har jag tydligen kommit av mig lite igen. Ber om ursäkt för detta men under julhelgen ville jag bara vara med familjen. Även om barnen suger energi av mig som bara den just nu. Dom bråkar och skrikeer och är allmänt trotsiga. Och somnat sent har dom börjat med också och det tär rejält.... Vet att det lär gå över inom kort,men ändå.
Älskar mina barn så mycket, men jisses för trosåldrar alltså....
Hoppas ni haft en underbar jul och jag önskar En God Fortsättning!
Bilder från julen är under redigering =)

Kommentarer
Postat av: Sandra K-M

Ledsen att behöva berätta att det blir värre :( har nämligen en 6 åring som är som en mini tonåring! Har aldrig upplevt något värre :/ trodde inte på folk när dem berätta om just 6 åringar men det fick jag motbevisat tyvärr! 4 åringen är ju dock inte bättre heller :/ så jag vet hur det känns! Åh så negativt det blev nu! Men som tur är finns det några ljuspunkter emallan allt bråk! Fortsätt kämpa på, att ta hand om barn är en tuff uppgift! God fortsättning! :) Kram

2011-12-27 @ 20:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback