Sniffat bebis ;)

I dag var en riktigt tråkig dag måste jag säga... kände en lätt deprission pga vädret då jag tidigare i veckan hade vårkänslor... kroppen och huvudet sa i från totalt o inget kände varken lätt eller skoj... trots att jag hade massor att fota och rätt roliga saker dessutom... men det var bara en "downdag" i dag.

Känns som jag skulle vilja se en rejäl snyftfilm o böla i en timma eller två.... Får ta det en annan dag för nu känns sängen rätt lockande.... önskar jag kunde va så duktig o faktiskt gå o lägga mig när jag börjar bli trött, men alltid är det något man kommer på.



I dag har jag dessutom fått sniffa lite bebis.... Mina banrs syssling Elvira kom till världen den 8 februari kl 8,45 om jag inte minns fel.... Otroligt fin flicka med vikten 3015 g och 48 cm lång... Så otroligt liten o fin ficka. Jag o mamma o Nathalie åkte upp till bb o hälsade på när jag slutat jobbet. Åkte direkt o hämta Nathalie o så plockade vi upp mamma på vägen.... Åhh nästan så man e sugen på en trea när man fått hållt en så liten igen ju... men de dröjer så va lugna....

Har massa underbara kort på lilla underverket, men glömde fråga om tillåtelse så de får vänta en liten stund.


Hoppas ni andra haft en härlig dag...
min vart ju rätt bra med , tack vare min Kusin P o hennes J och deras lilla godin Elvira!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback