Tjejfest med vänner... lördag den 12 feb

       


     



Hade så himla kul. De va stratt, gråt o massa svammel inblandat... blev jag jobbig så ber jag om ursäkt, men jag tror vi alla är överrens om att de va en toppenkväll... Tack Emelie!!

Alla bilder är från vännen Emelie's blogg... hade min kamera väl nerstoppad i väskan o hittade den först på krogen... de väljer jag dock att inte visa pga ... ja... strunt i de ni.... men alkohol gör oss inte alltid vackrare... även om de känns så i bland ;)


Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days-

Roligt ni såg ut att ha. :-)



Vi vart själva kvar så länge hos min kompis Hanna att vi inte kände för att dra vidare sen, så det vart en helkväll/natt där. :-)

2011-02-16 @ 23:30:24
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback