Bilder...

hade jag tänkt visa er idag, men de satte blogg.se stopp för tydligen. Provat flera gånger nu men de blir en ruta med ett rött kryss i så då får de va.


Har haft en ofrivilligt ledig dag i dag då dagis hade stängt för planering.

Hoppas chefen hittat massa roliga saker i dag i stället så dom inte saknat mig för mycket. Men i morrn lär jag ju ha att göra ;)


Var rätt nojig över hur vi skulle lyckas vända tillbaka dygnet för tjejerna (Nathalie som alltid somnat runt 19 har under julledigheten somnat tidigast runt 20, men helst runt 21...) Men de gick kanonbra.

Vi var på öppna förskolan o lekte av oss på förmiddagen ( kämpigt för mamman som inte är van med alla längre.... va runt 20 vuxna) men när vi gick därifrån var Nathalie lite lagom trött så lunchvilan blev knappt fördröjd alls i dag =)

Sen har dom badad o hjälpt mig fixa pannkakor och lekt en himla massor med varann... både snällt o dumt. Nathalie har ju börjat ge igen för allt Cornelia utsatt henne för, så nu j*klar ;) Men lite låter jag dom hållas med för att dom ska lära sig av varann osv....

Sen kom Danne hem o maten fixade jag fort för att få dom i säng runt 19.
Kl 19 la jag Nathalie i sin säng, men hörde rätt fort att hon låg o pratade, men att få henne att somna tog inte så mycket längre tid än vanligt. Cornelia somnade på 2 röda i soffan brevid pappan.... Mysigt värr.


Så i morrn ringer klockan 6.00 och då är de bara att sätta fart.... Spännande att komma in i vardagen igen =)

Har tagis bort julen med nu för övrigt. Granen åkte ut i torsdags och i dag byttes gardinerna till härligt vita o ljusa.... Är inte annat än att man får lite vårkänslor när solen ligger på... *ler*


Ta hand om er o sov så gott....
Och som jag brukar säga - Kör försiktigt! De e halt (om ni missat de) =)


Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt med lite ofrivillig ledighet :) Sj har ja inte mått så bra på jobbet idag har varit på vc o skärt i nån inflammation ja hade. Så hade rätt ont fast ja fick göra lite roliga grejer med :) Lucha ihop imorn kanske ? kram

2011-01-11 @ 20:01:28
URL: http://annaochpepzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback