Nu åker julen ut!

himla mysigt med jul o nyår som vi nyss haft, men då min pappa ställde in sitt födelsedagskalas i dag pga sjukdom så tog jag mig an granen.... förra året gjorde vi ett misstag o de va att bära ut granen som den var... med alla 752 412 barr kvar på den.... inte i år igen vill jag lova.

Jag har dammsugit både gran o golv o borstat o slitit för att få bort åtminsonde hälften av dessa.... resultatet?



underbart!!

I morrn ska vi kasta ut åbäket o ta bort alla tomtar o ev även gardiner... känns dock liiite tidigt för vårgardiner... får se hur de blir.


Året har i allafall börjat rätt bra... lugnt o fridfullt, eller så lugnt de kan bli med två små busfrön.

Och i måndags kändes det himla konstigt att gå upp när klockan ringde medan resten av familjen låg kvar i sängen.


Nä, nu e de dags att söva barnen.... dom har ju ändrat sina sovtider en aning så nu somnar dom runt 20-21 och tar lite sovmorgon... hoppas dom gör det i morrn med för då e man ju ledig ;)


Ta hand om er! O kör försiktigt, de e halt =)


Kommentarer
Postat av: Michaela - I Väntan På Lillfisen

God fortsättning på det nya året!

2011-01-05 @ 20:27:27
URL: http://www.michaelabergqvists.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback