Tisdag...

denna vecka är jag trött märker jag. I går kändes verkligen som jag va i en dimma och var såå himla trött att de inte kändes som att jag fick nått vettigt gjort men de fick jag faktiskt...

Men jag vet inte vad det är med mig.. eller oss...  en annan tjej på jobbet är också lite vimsig, men hon har nog lite resfeber med för hon ska flyga i väg tors-tis.... skulle gärna hänga med till varmare breddgrader för att piggna till lite, men snart är väl våren här... Så underbart de e när fåglarna kvittrar nu om dagarna... något man saknar under vintern... aå underbar känsla och sen när solen skiner med... Mmmm....


i morrn ska jag luncha med min älskade vän Anna. Inte setts sen i somras väl gumman? tiden går ju så sjukt fort, men jag måste nästan ha med kameran så vi har en bild på oss att titta på i bland när saknaden tar över =)

Jobbar o står i, men denna vecka jobbar Danne 5 dagars så han hämtar ungarna från dagis så snart han kommit hem vilket innebär något lugnare kvällar. Det är inte 100 knyck fixa mat, bada, borta hår o tänder o poff upp i säng, utan man hinner gosa lite med tjejerna innan sängen ropar.

Men nu ropar sängen efter mig känner jag... borde betala räkningarna med något i sista sekund, ja jag tar tag i det så är det gjort.

Ta hand om er, och stanna o lyssna till fågelsången när ni känner er stressade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback