Är med o tävlar...

men vet inte om det vart registerat i hennes blogg o när jag backade ett steg så vart jag typ utkastad =)
Nävars, vårt internet är lite knepigt sen det trådlösa kom i gång... rätt segt med fr den delen....


Länkar i allafall till bloggen där tävlingen äger rum, ifall att jag har nån chans att vinna.... och det skulle ha varit en jättetrevlig bild med här nu också, men då jag inte kommer in i hennes blogg får jag väl hoppas o chansa på att de går ändå =)

Haha... provade igen o här är bilden:


Har massa skojiga saker att fota på jobbet numera förresten..... Trivs kanon, men har varit lite off / okoncentrerad eller bara allmänt trött i flera veckor nu... Nu när våren kommer vill jag bara må toppen och va kanonpigg o ha massa energi för att fixa allt som måste fixas..... *smärre ångest*


Ha de underbart allihopa!!

Och tack Ni 3 som kommenterade förra inlägget! De värmer!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Michaela - I Väntan På Lillfisen

Ja det var lite körigt i magen på honom första dagarna innan det stabiliserade sig o magen blev lite van.. Men nu är allt bra och det är helt underbart skönt att va hemma :)



Skönt att det är bra med er :)



Kram

2011-04-04 @ 09:49:20
URL: http://www.michaelabergqvists.wordpress.com
Postat av: Josefin -Happy Days- *Vi bygger hus*

Tack snälla, ja det är en rolig och spännande resa vi har framför oss nu när vi bygger hus. Det är beräknat att vara klart i slutet av sommaren och de börjar bygga nu i april. :-)



Hoppas allt är bra med er, kram!

2011-04-06 @ 09:39:59
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback