Oj vilken skillnad....

eller inte.

Har ingen tid över för bloggen längre....
vet inte vad som hänt, men de kan ju bero på det stora steget som skett i livet.... från mammaledig till arbetslös till heltidsarbetande..... hm... jo, de e nog helt klart de. Trots att jag nu jobbat i flera månader har jag inte full koll på läget vill jag lova....


Huset hinns inte med alls o i stället för att blogga sitter jag i soffan o slappar....

Ska väl försöka uppdatera er lite då o då, men det är lite mycket över lag just nu så jag ställer in mig på att läsa andras bloggar vid datorn, hellre än att skriva om min vardag.... men om ni är nyfikna så kan jag väl skriva lite om den:

6.15 vakna, av ungar eller väckarklockan, det varierar.
7.15 sätter oss i bilen för färd mot dagis o jobb
17.00 rusa från jobbet för att hämta barnen
18.00 sitta o äta mat ( inte alltid på picken 18.00 men försöker....)
19.00 lägga barn
19.30 sätta mig i soffan o koppla av
21-23 förbereda natt o krypa till kojs


Detta är min vardag just nu. Det funkar riktigt bra men den är lite småtrist att skriva om i bloggen....

I dag vart en unik arbetsdag i allafall vill jag lova. Kört bil med släp för första gången i mitt liv (bara typ 9 år sen jag tog mitt körkort men ändå) och OJ vilka grejer jag sett och OJ vad grejer jag burit..... vart lite längre dag än vanligt, och jag är bra mör i kroppen. Men i morrn är en ny arbetsdag med nya möjligheter.
Och en annan stor grej som händer i morrn..... JAG FÅR MIN FÖRSTA LÖN!!!! *lycka*


Ta hand om er allihopa!! Och vill passa på att välkomna VÅREN!!

God natt!


Kommentarer
Postat av: Michaela - I Väntan På Lillfisen

Härligt att höra att livet verkar rulla på =)



Ha en toppenhelg med familjen!



Kram

2011-03-25 @ 15:52:13
URL: http://www.michaelabergqvists.wordpress.com
Postat av: Mamma, Mormor

Jag har svävat på små rosa moln hela veckan.. Dels för att jag har "HELA" min familj ute i arbetslivet nu... Det är bättre än att vinna alla pengar i hela världen..:D Och sen har jag ju fått hämta mina små hjärtan två gånger den här veckan.. ;) Det var också en fröjd ska jag säga.. När dom båda kommer springandes o ropar momor momor, då glömmer man både värk och trötthet..:D Härligt för dig med egen lön..;) Puss o Kram mitt Stora Hjärta

2011-03-26 @ 12:58:30
Postat av: Favoritmoster...

Stort Grattis till " lönen " den har Du verkligen gjort Dig förtjänt av.. Det är första gången jag kommenterar din blogg men inte den sista om det nu fungerar!!!! Vi hörs tänker ofta på Dig. Kram kram..

2011-03-26 @ 20:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback