Så himla tråkig blogg jag har nu...

totalt o intresse för de mesta vid datorn... men det är väl allt som hänt med jobb o all min fritid som bara försvann i ett nafs...
Är ändå lycklig över situationen vi är i i dag med tanke på att jag gått arbetslös till o från sen studenten....
dock va jag ju rätt så länge på Fotofabriken vilket jag ännu tänker på.

Saknar den tiden på ett sätt, men samtidigt så trivs jag såå himla bra i dag!!


Från o med den 1 mars så är jag anställd!!! Ingen praktikant längre!!! Känns otroligt bra.

Firade lite i lördags med familjen, mamma,pappa o brorsan... slutade med utgång efter att tjejerna somnat o dansade järnet så jag är öm i hela kroppen... fötterna brände o revbenen känns ömma.... visste inte att man använda alla muskler när man dansar... *ler*


Mamma o Pappa bjöd på kanongo mat för övrigt... Förrätt va melon o mortadella, salami, parmesan,oliver o nått mer.... hm.... aja. Varmrätt va oxfilé, klyftpotatis o kantarellsås o efterrätt chokladpudding eller snarlikt (hette nått annat väl mamma?) med smaker ; hallon o kaffe.

Kanontrevlig dag, kväll o natt.


Har en mysig 1½ åring med lite trots och en go minitonåring hemma just nu.

Orken tryter i mellanåt, men samtidigt så är dom så himla goa just nu så man smälter hur arg man än må va...

Dock har Cornelia blivit uppkörd på sitt rum för typ första gången nånsin.... ungen fick nån knäpp idé som mamman i huset INTE godtog o hon böna o bad om förlåtelse så hon vart inte kvar särkiljt länge heller kan jag ju tillägga ;)

Ni andra med trotsiga uingar, hur gör ni för att bli hörda av barnet/barnen.... Cornelia verkar inte höra mig när jag rättar henne i sitt beteende o jag tror ju att hon vet att mamma blir arg o de blir mer som en "kul" grej för henne..... Tips eller idéer någon?


Nä, nu ska jag fortsätta se min nya serie "En unge i minuten"

Hoppas på att bloggen ska bli lite mer aktiv igen...

ta hand om er!!

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Jo, hjärtat det heter Chokladmousse och smakerna var hallon och latte macchiato.. Men va katten spelar det för roll.. Gott är det ialla fall, det är viktigast.. Och förrätten heter Antipasta tallrik.. Och du är för söt.. PS. Jag undrar hur Cornelia kommer att bli som 11 åring??? DS. Puss och Kram från mammsen

2011-03-07 @ 23:17:48
Postat av: Michaela - I Väntan På Lillfisen

Åh grattis till anställningen =D Va kul för dig =)

2011-03-08 @ 09:27:15
URL: http://www.michaelabergqvists.wordpress.com
Postat av: Malin

Vad HÄRLIGT att du fått anställning nu!! Måste kännas KANON!!!

O jag vet precis hur du menar med bloggen.. Tog mig i kragen igår o skrev ett JÄTTE långt inägg med MASSOR med bilder... Men det bara försvann o sen försvann även lusten... Så nu får det vänta ett tag till!!

O SJÄLVKLART kommer du få nya lösenordet när det är det dax för det min vän!!



Hälsa familjen!!

MASSA KRAMAR!!!

2011-03-13 @ 20:27:17
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback