Förlåt...



vilket himla ras det varit i bloggen... å så himla tråkig den blivit... mitt ps har lagt av igen... orka med datorer o dess skit i bland... segt internet o inget photoshop... de som är är Facebook....

allt är facebook numera.

jag tror väl att typ alla som läser/läste min blogg även kollar min fb, men jag måste nog bjuda hem någon datakunnig o fixa mitt dataproblem rätt omgående....


sjäukt trött just nu för övrigt.... Ingen gnista eller lust till något.

Hoppas värmen kommer tillbaka o att blåsten blåser bort.


Ta hand om er!!

Puss & Kram Vickan


Kommentarer
Postat av: My

Jag känner med dig, det är lika illa med min blogg. Bara Facebook. Sen när du för större hem med trädgård försvinner ännu mera tid tyvärr. Kram

2011-05-27 @ 12:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback