Lill-lördag med julkänsla

Tog en liten provsmakning av årets glögg i kväll. Helt okej men jag tycker det blir för mycket alkoholsmak när de e så starkt... föredrar blossas alkoholfria eller den med liiite alkohol i. Älskar glögg.

 

 

Längtar så till december, kan inte förstå vad det är om, men jag ser så fram imot en julmånad i vårt nya hus och självaste julafton i vårt hus =)

 

Ta hand om er o kör försiktigt.

(verkar vara mycketälg ute på vägarna nu, vi har 2 påväg till jobbet o i dag på radion berättade dom om en stressad älg på E4 söder om linköping, kraken....)


Kommentarer
Postat av: william

gott med glögg:D



Vad tycker du om mina "The Leaf Queen" Modell foton som jag har tagit på min vän:D?

2011-11-02 @ 22:33:05
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback