*%#$¢§¥ skit...

Jaha, då händer det igen då...
Jag har ju jobbat på vmp group (bemanningsföretag) i snart 3 månader Och fått varit på täljestads ägg.... Nu är det tyvärr så att täljestad är nöjda med min insats och dom har enligt chefen där trivts kanon med mig... Men nu behövs jag inte längre där :( Och bara 15 minuter efter att jag pratat med den chefen så ringer min andra chef och meddelar om varsel då det inte finns mer jobb just nu..... Helv#%*¢€$# Så om inget annat händer på ca 2 veckor så står jag på ams o stampar igen.... Fm Men jag reser mig snarr igen, ville bara berättade för er alla så ni vet varför bloggen kanske blir lite råkig stund i min depperiod... Ta hand om er..

Kommentarer
Postat av: Pia-Maria

hej gumman!

Hoppas verkligen du får ett jobb snart!!!

Är ju jobbigt o behöva gå o oroa sig för det!

Hann du få mitt lösenord till den låsta bloggen? Jag har ju en husblogg som är öppen och en som är låst ( den privata ).

Hör av dig om du behöver lösenordet.

Ta hand om er!

Kram

2011-10-21 @ 16:16:13
URL: http://www.familjenslyckan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback