Äntligen ny design!!

Oj vad jag längtat efter denna dag.Denna dag då barnen somnade skapligt och jag visste ungefär vad jag tänkt mig i design.... rätt så nöjd, men några smådetaljer kommer ev fixas till.
Hade en lång fredag på jobbet tack vare ryggvärk. Så pass trött att jag somnade på soffan.
I morse startade jag och Cornelia upp redan runt 5, men jag fick tack och lov sova lite mer på soffan tills Nathalie vaknade runt 6.20 och sedan slappade vi och myste till det var dags att åka till bränntorp där svärmor och svärfar har ett lantställe då svärfar fyllt år under veckan.
Minns min mormor och farmor lite extra just nu om dagarna då det är 2 år sedan jag / vi förlorade båda med bara ca 14 dagar i mellan.... 5 dagar innan Nathalie föddes dog farmor och 10 dagar efter Nathalie's födelse dog min mormor.... en kämpig höst på många sätt.
Nähä, dags att sova nu efter många timmar vid datorn.
Vad tycker ni? Vart de fint?
Sov så gott.
Buonanotte

Kommentarer
Postat av: Maria

jättefin, med det blå och de svartvita bilderna på familjen. :)

2011-09-11 @ 09:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback