Tar inte åt mig ...

av mycket många gånger men du som skrev kommentaren längst ner till mig i går får gärna höra av sig till mig och säga vad du vill öga mot öga i stället för de där va jävligt onödigt skrivet..... Du vet inte vad jag går igenom eller vad jag känner för här i livet så f*ck off..... Fegt att inte säga vem du är för övrigt.... Struntar i om det inte finns bättre än Danne, jag vill älska den jag lever med.... Inte låtsas....
Postat av: anonym

vilken förebild som splittrar sin familj. Stanna hos Daniel och inse hur bra liv du har och inse att bättre än han finns inte.

 

 

 

Postat av: anonym
vilken förebild som splittrar sin familj. Stanna hos Daniel och inse hur bra liv du har och inse att bättre än han finns inte.

 


Kommentarer
Postat av: anonym

du vill ju inte ens försöka att hitta tillbaka. du flyr ju istället för att jobba på problemet. småbarnsåren e ju tufft. kämpa istället för att fly..... DU å Danne och era barn é värda varandra. vi tror på er

2012-03-10 @ 23:02:12
Postat av: arg Vickan

så fegt... säg vem du är.... du har nog ingen aning om hur jag mår så kom inte å säg vad jag ska göra!! O vilka är vi???!!!

2012-03-10 @ 23:05:40
Postat av: anonym

ge honom en chans, han försöker ju visa en förändring.

ni har ju trots allt barn ihop å ett fint hus. och han älskar verkligen dig men han kommer nog inte vänta förevigt......

2012-03-10 @ 23:45:46
Postat av: arg Vickan

och du förstår ju ingenting för tydligen har du enbart pratat med honom.... hoppas han går vidare i stället för att vänta... som att huset skulle få mig o stanna.... en fin fasad... lyckan då?! käft o backa nu är du gullig. eller ring mig så får du höra min version! tack för allt du förstör för mig i kväll... glad nu ?

2012-03-11 @ 00:01:30
Postat av: Anonym

stå på dig gumman! tänker på dig!

2012-03-11 @ 00:06:02
Postat av: Bara min åsikt!

Var tvungen att gå in o läsa efter Facebook inlägget då du verkade upprörd V.Människan som vill vara anonym har inte ens logik i sitt tänkande så stör dig inte på det.Om "vi" nu tror på er så borde inte X anse att du är en dålig förebild.För om du o Danne nu är så perfekta ihop enligt Mr/Miss så menar X att du först är bra...men sen är du bara bra om du stannar i ett förhållande för att den personen anser så.En förebild är just en människa som går efter sitt hjärta och kan stå till svar för sina handlingar.Och det kan du V.Barn mår inte bättre i en familj med fin fasad en dom gör med två lyckliga föräldrar...varken dom bor ihop eller isär.

2012-03-11 @ 01:21:34
Postat av: Anna Levinsson

Vad tråkigt att höra att ni inte har det bra...:-( Såg att nån hade skrivit: "Lev aldrig i nån annans lycka" kan inte mer än hålla med!! Vet ju inte alls vad som hänt men Hoppas allt ordnar upp sig till det bästa. Kram från en mamma till en annan!!

2012-03-11 @ 07:37:27
Postat av: anonym

säger bara kämpa å ge inte upp för lätt. Det blir bättre efter småbarns åren då får man mer tid för varandra tro mig det é tufft men det blir va man gör det till.

2012-03-11 @ 08:47:15
Postat av: Ann-sofie

Trist när folk lägger sig i. Du vet ju vad som är bäst för dig och ni är ju inte dom första som separerar och har barn ihop. Bättre att dom har en glad och lycklig mamma istället för en som inte trivs. Kram på dej!

2012-03-11 @ 08:49:32
URL: http://livetivillan.blogg.se/
Postat av: MALIN

Man är stark om man inser när det är kaos o gör något åt det. Det är inte att vara svag.... Svag är man när man gömmer sig o låter tiden bara gå vidare som om ingenting...... Alla har vi perioder då vi är svagare/starkare.... och även de perioderna då vi känner oss svaga kan på sikt få oss starkare. Önskar verklgien ni får rätsida på hur ni vill leva och ha det i er lilla fina familj.... kramar till er alla 4.// Ola + Milos mamma

2012-03-11 @ 11:46:30
Postat av: Malin Kungshammar

Jag blir så less på folk... Viktoria följer ju bara sitt hjärta! Jag vet att Daniel älskar Viktoria, men om det inte är ömsesidigt kommer inte NÅN i familjen må bra av det i slutänden!! Viktoria min vän!! INGEN ska trycka ner dig o du gör det som är rätt för DIG!! Följ ditt hjärta!! Det kommer ni alla 4 må bäst av i framtiden!! (Daniel: Om du läser det här: Jag hoppas verkligen att du oxå ska få må bra snart igen! Självklart förstår jag att du har det jätte tufft oxå min vän! Men varken du eller nån annan kan styra över Vikrorias känslor... Kram från oss till dig oxå Daniel!!)



MASSA KRAMAR till Dig Viktoria!!

2012-03-11 @ 18:37:26
Postat av: Anna

Att inte människor kan ta hand om sina egna problem istället för att lägga sig i andras liv. Bry dig inte vännen, hon eller han är bara avundsjuk på dig.

Patetiskt när personen inte har en aning... It takes two to tango !! Puss <3

2012-03-11 @ 19:32:18
URL: http://annaochelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback