Orka... Syrebrist

De känns plötsligt nästan överväldigande med allt å skicka in/fylla i/ ringa osv.... 

Är ju inskriven på ams då mitt jobb tyvärr endast är på timmar vid behov, men akassan har inte fått allt ok så efter mail å samtal med chefer o exchefer osv hoppas jag att jag nu äntligen ska kunna få lite pengar. Otroligt jobbigt att inte veta när jag ska få min första utbetalning nu när jag vart inskriven sen 21 okt. 

Rapporterade iallafall alls sökta jobb för november idag så nu är det gjort såvida inte dom har nått å poängtera eller klaga på. 

O jag blir bara galen när allt inte flyter på som det ska. Fatta sen när jag blir sjukskriven för foglossningen som nu börjar bli förjävlig.... O sen ska fkassan ha alla papper på jobb o inkomst o skit. 

Fan, idag känns allt rätt överväldigande o bara jobbigt. 

Undrar just om jag kan bli sjukskriven för tvillinggraviditet när jag "bara" jobbar timmar o snart inte behövs mer. Eller om jag måste göra som ams tjejen sa- söka jobb o inte nämna att jag är gravid... Känns ju också jävligt skoj. Komma på intervju med en mage som folk börjar tro är snart levererbar. Bara i v 18 liksom .... Känner mig eländig o negativ idag men jag ska upp till toppen på berget. Ska klara detta steg efter steg. Men vissa dar känns syret otillräckligt o mjölksyran för jävla jobbig att man helst ger upp o klättrar neråt igen. Förlåt för gnälligt inlägg. Men alla dagar är inte perfekta... Inte för någon men alla vågar nog inte berätta om sina jobbigare dagar då livet utåt ska va så perfekt. Men lite info... Ingen är perfekt o ingen lever det perfekta livet. Tack o go natt. I morrn mår jag förhoppningsvis bättre. Puss

Kommentarer
Postat av: Cissi d

Så rätt Vickan !!! Det vore väl konstigt om man aldrig kände sig nere ibland!!!

2013-12-13 @ 18:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback