Hahaha...

när bloggade jag senast liksom.... Når jag köpte datorn... i FEBRUARI!! 
Helt galet... Jag va ju liksom på väg o bättra mig ju...
 
 
 
Har i allafall hunnit med sjukt mycket. 
 
Sambolivet är det jag är gladast för...
Min fina Mathias har flyttat in hos oss tjejer på riktigt nu efter att ha "sovit över" i flera månader. 
Gillart =)
 
 
O sen har man hunnit med o fylla 30 med.... 2 tillställningar är över o förbi.
 
Lördags med kära vänner med massa mys tack vare vännerna, god mat, gitarrspel, god dryck o en helt underbar sommaarkväll.
 
Måndagen ( riktiga dagen) firades på kolmården med mina 3 älsklingar efter att ha blivigt överraskad av föräldrar o bror på morgonen o även mysiga fastern som bara titta förbi. 
 
Avslutade kvällen med god mat (oxfile) o lite alkohol hos föräldrarna. 
 
 
Tack ni 8 tappra läsare som tittat in några gånger i veckan... ska göra vad jag kan för att hålla bloggen i liv nu.
(har fixat appen i mobilen med o hoppas de ska va lätt o smidigt o blogga därifrån nu.
 
 
Nu njuter vi i allafall vidare i semestern o hoppas sommarvärmen håller i sig ett bra tag till!!

Kommentarer
Postat av: Taki6

Hehe jag är en av de 8 tappra läsarna ;)
Vi lever på hoppet att det skall stå något nytt... Hehe nej vars, men kul att du skrivit lite igen och hoppas att du fortsätter!

2013-08-02 @ 01:29:32
URL: http://www.taki6.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback