Fotat igen!!

Åh va jag älskar mitt jobb. Idag kom min ena härliga kollega o fråga om de va så att jag ville fota lite. Jag blev överlycklig o funderade inte ens innan jag sagt Ja. 

Älskar verkligen mitt jobb o allt med det. Att jag kommer få mer o mer kundkontakt ser jag sååå fram imot. Men just nu behövs jag mest framför datorn för att ta hand om alls underbara bilder som fotograferna tar om dagarna. 

Imorgon är de dessvärre dags för att säga evigt farväl till den man som jag i fem år kallade morfar (då min egen morfar somnade in när jag bara var fyra år) denna underbara man var mitt ex's morfar men jag lånade honom lite. Träffade honom för ca ett år sedan när jag klämskadade min fot på jobbet. Vi båda blev så glada men ändå oroliga över att ses på akutmottagningen. Men han mådde då bra o de gjorde ju jag med så vi fick prata en stund o mindes våra år. Hade ena underbara somrar i deras sommarhus. Åh va kul vi hade!! Spelade kort o pratade o hade de så bra. 500 tror jag kortspelet hette. Åh vilka minnen... Sov så gott lilla Sören... Kommer för å säga adjö till dig en sista gång imorgon. 

Usch... Började så glad o positiv o så kom jag på vad som väntar o vad vi hade... Ta hand om er o njut... 

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Mattias Törnqvist

Hej hoppas dom ex-morfar får vila i frid och att du mår bra. Apropå spelet 500 så är det ju så himla roligt sköt om er nu och hälsa familjej kram Mattias ;-)

2013-11-15 @ 06:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback