Hänt lite

Vart sjukskriven o jättetrött sen början av augusti o blev också av med mitt jobb efter 2 år där. Kan ärligt säga att jag är lättad över att vara därifrån men varit lite sådär inför vad för jobb jag ska söka nu sen min sjukskrivning gått ut. Ödet lade sig i. 

En underbar kvinna vid namn Linda ringde mig endast två dagar efter min inskrivning på ams o undrade om jag ville ha jobb. Fick jobb på timmar vid behov. Älskart!! 

Äntligen jag tillbaka på Fotofabriken som jag så länge jobbat på tidigare i livet. Blev dock uppsagd pga omstrukturering i jan 09. Men nu är min dröm förverkligad o jag drömmer om att vartefter kunna få en heltidstjänst där. 

Just nu är jag himla glad o tacksam för de timmar jag får för efter omständigheter som råder passar det oss perfekt. 

Så glad o tacksam för mycket just nu :)

Ta hand om Er!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback