Bahamas o amning

Längtar tills Sebastian kommer hem från Bahamas. Han har ju ascoola solbrillor på sig på Bahamas. Men dessvärre är passformen lite sisådär. 


Natten va inte jättebra om man säger så. Gång på gång fick men ställa sig upp o rätta till dom då dom gång på gång smyger ner o sitter istället för näsa o mun o de gör mig riktigt nojjig. Så nu har jag haft ett seriöst snack med Sebastian så han kämpar för att få bra resultat på testet i morgon. 
Han fick ok på hörseltestet idag!! Jätteskönt även om vi inte var oroliga. 

Å så till annat med. Ammar o pumpar ju. Känner mig som en mjölkko ibland men gör det för allas skull. Respekterar er som inte gör det för ni har era orsaker o lider med er som vill men inte kan. Jag har haft lätt för ammning alla tre gånger jag haft chansen. Med Nathalie sinade det dock pga den höstens kaos. ( farmor dog 4 dagar före födseln o mormor 10 dagar efter födseln o så planering o fix inför bröllopet 12/12. Allt under hösten 09 ) 

Vi kompletterar med ersättningen som neo fixade till oss via en dietist men 95% av målen är bröstmjölk. Har dessutom börjat dubbelamma när de finns möjlighet. Riktigt mysigt. 


Bästa vännen va hit en snabbvisit förut. Älskar den människan alltså. Å så underbar med twinsen! Eller hur Mathias? ;)

Nu är de dags för ett spännande avsnitt av grey's :) 

Ta hand om er o håll tummarna för oss imorgon så Sebastian slipper Bahamas. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback