Oj!

Nytt rekord i bloggen idag tror jag. 
Hoppas ni tittar in lite då o då. 


Hade en softisch dag med bästa vännen idag. Soffhäng o prominix. Riktigt skönt. 

Å hörde twinsen skratta för första gången med!! Ljuvligt!! Vill höra fler gånger. Helst nyss ;) 

Impulsbokade thaimassage med. Imorrnbitti. 
Ajajaj... Men de behövs. Kånkar ju dessa små juveler om dagarna. 

Ungarna innan promenaden idag. Gillar gamla vagnen med. Inte alls redo o släppa den så vi kör nog dubbelt ett tag... 



Saknar dock dessa två underbaringar. De hade äntligen fått den utlovade sockervadden idag :) 
För er som inte läst tidigare så va vi på skara sommarland i lördags o söndags. 
I lördags badade vi massor o åkte några karuseller. De skulle ha sockervadd men när vi väl hittade försäljningsstället för de så va de så lång kö att jag lovade o börja söndagen med sockervadd. Men på söndag morgon vaknade vi i åska o regn. Tänkte gått in iallafall men blixten slog ner 3 m från bilen när vi rullade in på parkeringen o sedan en kraftigare inne på området så vi åkte till Gränna istället. 

Men jag skickade löftet vidare med pappan o idag hade han fullföljt mitt löfte. O stooora va de ;) 

Saknar dom nu... Hade velat ha dom hemma på söndag för då ska vi på kusinbarnets dop. Alltså barnens syssling. Men men, huvudsaken är väl att de får va med nästa lördag då tvillingarna döps. Ser fram imot de o tänkte planera det sista i helgen. 
O ringa prällen igen borde vi nog. 
Tar de efter thaimassagen imorrn. 

Ta hand om er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback