Amningsbh

Så trött på mammakläderna som finns att köpa. Ser ut o va gjorda av mormors gardiner eller bara tråkiga o fula. Ibland har man tur o hittar nått snyggt, men idag va ingen sån dag... 

Hihi. 

Skulle köpa en amningsbh idag tänkte vi då vi hade en rabattkupong som gick ut i dag. Hittade en riktigt fin i spets på H&M men man blir ju så osäker på vilken storlek man kommer behöva. 



Mathias bad en i personalen om hjälp o hon tittade o funderade lite o sa att hon skulle hämta en kollega som själv fått barn. Strax därefter kom en kvinna o knacka på o sa att hon skulle komma in till mig så hon kunde hjälpa mig. 

Hon va jättetrevlig o väldigt hjälpsam, men hon sa -frågan är ju hur mycket mer byst du får innan för de e väl inte så långt kvar. 

Haha, både jag o Mathias började skratta o sa lugnt att de va typ 8 veckor kvar o att de e två där inne. 

Kvinnan tappade hakan o bad om ursäkt o kunde inte riktigt sluta titta vilket hon bad om ursäkt för flera gånger. 

Kan inte låta bli o tycka det är småkul o chocka människor. 

Detta kan vara min sista graviditet o jag vill njuta utav det. Vet att magen är gigantisk o inte ännu färdigväxt. O att de ser kul ut med "bara" mage. Så varför inte låta folk prata eller känna på den. Om jag är stolt över den så :) 

Älskar att vara gravid. Tungt o jävligt må det va, men att få känna hur dom rör sig. Känna hur dom kämpar för att göra sig plats. Känna hur dom växer o blir starkare o starkare. Älskar det!! O älskar dom!! 
Är så galet nyfiken på dom men måtte dom stanna i magen några veckor till. 

Imorrn ska vi se om mina sammandragningar påverkat kroppen något eller om vi kan koppla av o låta kroppen fortsätta öva i form av sammandragningarna. 

Ta hand om er!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback