Lördag, os, badhus, tänder.

Barnen har varit lite sisådär på att sova hela nätter i sina egna sängar. Kan va så att mamman tyckt om närheten o inte direkt sagt ifrån också. ;) 
Men nu ska de till två små knoddar till i familjen så nu för allas skull försöker vi få dom att sova i egen säng hela natten o har ett belöningssystem i form av stjärnor o vi har hela tiden sagt att de blir små belöningar under tidens gång. 

Det funkar jättebra!! Är så stolt över dom!! Nathalie har inte kommit in en enda natt o Cornelia bara en. Så idag fick dom välja vad vi skulle göra. Ett tag va de busfabriken som stod på schemat, men sen kom dom på badhuset. Så dit far vi idag. 
Så fick vi med underbara vänner med så nu blir de nog ännu roligare för tjejerna. 


O en annan rolig sak... 
Cornelia tappade sin femte tand idag!!! Hon är så otroligt duktig så vid frukosten sa hon - jag går på toa o kollar min lösa tand. Några minuter senare kommer hon glad ut o säger att hon håller tanden i handen. 

Så nu har hon en stor glugg uppe :) 

Os började ju igår... Kul för sportintresserade. Mig bekommer de inget särskiljt men nu är en tv igång med Bolibompa o en tv med os :)

Ta hand om er o ha en underbar helg!!

O om nån läser om en sedd flodhäst på Norrköpings badhus så vet ni att de bara va mig dom såg ;) gah för bikini nu... Men de bjuder jag på, för barnens skull. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback