Jobbig natt

Jag har under denna graviditet varit extremt trött och i flera veckor mådde jag extremt illa men behövde aldrig kräkas. Tacksam för det för usch o fy. 

Men inatt va andra natten under dessa månader som jag behövde göra det.... Förstår inte varför men magen sa ifrån. Vaknade nån timma efter att jag hade somnat med illamående som blev värr o värr. 

De resulterade i få timmar sömn o när jag för tredje gången va tvungen o kissa så fick jag en lång jobbig sammandragning med. Dom har ju kommit igång ordentligt o jag har det nästan varje dag. 

Dessvärre hade jag ju planer med en vän som jag fick ställa in då. Känns ju kul när man sällan har nått inplanerat o denna vän va himla länge sen jag umgicks med ordentligt. Men är ju sjukskriven o måste vila när jag inte orkar o vill ju inte riskera nått. 

V 24 idag o om endast 7 dagar ska vi på 3D ultrat som vi längtat till sen mitten på december. 

Trevlig helg o ta de försiktigt där ute i snön. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback