Underbar sommar, underbara barn.





Min stora älskling va med i en stor golftävling idag o de gick till final!!! 
Så om typ 14 dar är de dags o tävla igen :) 

Jag o alla barn åkte istället o hämta mamma o åkte till himmelstalundsbadet då tjejerna velat åka dit väldigt länge. 
Hade tänkt folkparken men de tyckte inte barnen o vad gör man inte? 

Hade jättemysigt o mamma satt med bäsarna medan jag badade mycket o länge med de stora. Va alldeles skrynkliga när vi till slut gick upp. 


Sedan åkte vi till mammas o pappas villa o softade på altan o svalkade oss ibland i spabadet. 
Grillade o hade mysigt. 

Åh vad jag njuter !! 

Inget varar för evigt så imorrn åker vi o badar... Igen. O myser ännu en dag. 

Älskar livet o de nära o kära jag har. 

Ta hand om er! 

Nothing last forever
❤️❤️❤️❤️❤️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback