Första gången...

Som Mathias höll båda samtidigt var nu på morgonen medan jag tog en härlig dusch. 



Såg så otroligt härligt ut! Riktigt rogivande. Sov som en stock inatt. Förutom kl 2 när jag matade o pumpade i ca en timma. Kl 5 va de Mathias tur o då passade Sebastian på å kräkas ordentligt... Jag vaknade till nån gång men 10ish dagar utan bra sömn gjorde att nu när jag hade de små bredvid mig kom till ro o sov. Djupt o gott. 

Detta var första natten vi sov med våra bäsar. Nu har vi nämligen fått ett familjerum på neo så nu är de lite som hemma fast annorlunda. 



Kom på att jag varit ute 7 dagar i hela mars. Alltså varit hemma om nätterna. Sen är de sjukhus till o från sen 28 februari. Galet vilken månad vad vi fått vara med om. 

Har idag kontrollerat hur mycket de små ammas med... 20 resp 10 ml vilket tydligen är jättebra med tanke på deras vecka. Fick igår att jag va gravid i v 32+0... Haha, inte riktigt va... Men lite kul o se v till v vad som skulle hänt o hur stora de skulle vara. 

Vi mår bra. Mathias lite trött o jag lite rastlös men försöker vila nu när alla är tysta o lugna. 

Nu när vi inte har personalens underbara sällskap hela tiden så får man passa på å vila när möjlighet ges. 
Kommer sakna allihopa här på neo den dag vi får åka hem... Så underbara människor att man inte vill släppa dom. Vissa kommer vi träffa ofta ändå pga hemvård o uppföljning, men alla andra då... Konstigt hur man kan knyta an till så många på så kort tid. 

Ta hand om er!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback