Hemma på permission.

Med de stora barnen. Myser o har de bra. 

Stor dag blev de i dag med. Gråtit flera gånger. Hormoner svämmar över till o från. En nyfödd som svalt fostervatten med avföring i kom in i natt, när mamman blev inrullad i sängen började jag gråta. 

När Mathias hade kommit i håg o köpa en liten sak till kvällen som jag bett honom om började jag tjuta. 

När tvillingarna lades i samma säng började jag storböla. 

Oj vilken underbar syn. En vecka efter att dom separerades fick dom känna varandras närhet igen. Magi. 

När jag höll om Nathalie på dagis började jag gråta, o nästan hon med. O fröken Mia med :) magi. 

När jag höll om Cornelia på skolan började jag gråta men fick hålla tillbaka lite då klasskompisarna frågade hur många barn det blev o om de va en kvar. Haha, jag som är så smal ;) 

Men faktiskt "bara" 8 kg kvar till utgångspunkten. På en vecka :) 

Underbara dag. 

Nu sitter jag tätt intill mina älskade tjejer o kan säga att de märks att dom är lika glada som jag. 

Ta hand om er <3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback