Imorgon!!

Ska vi väga o mäta våra små. 

Sen ska vi gosa o mysa hela dagen fram till de e dags att hämta Cornelia o Nathalie!!! 💜💜💜💜💜💜💜

Redan innan det kommenterades om vårdnaden om de äldre barnen i tidigare inlägg så pratade vi om hur vi skulle lägga upp allt. Så nu har vi kommit överens om att jag hämtar tjejerna imorrn o så bor dom hos oss till fredag morgon. Dagtid när dom är i skola o dagis är vi hos de små, o sen är bi med de stora resten av tiden. 

Ska bli så otroligt mysigt å få känna av vardagen lite igen. 

Tro mig, kunde jag dela mig skulle jag göra det nu. 

Mammaveckan började ju igår o pågår till måndag, men iom ammningen o hur de små mår behövs vi här mest just nu. 

Skulle aldrig välja bort mina barn för nya barn. Jag älskar dom alla fyra av hela mitt hjärta! Längtar så tills vi är hemma alla sex. 

Har börjat med förlossningshistoria men de kommer ta sin lilla tid. 

Ta hand om er!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback