4 barn

Tog en lång o skön varmdusch förut. Kroppen är verkligen inte redo för beachen 2014.Men att ha 4 barn gör det så värt det!! De små är som sagt två månader idag o magen är svullen o hängig. Öm i ärret är jag med. 

Lite "kul" kuriosa. 
Cornelia tog magen
Nathalie tog boobisarna
Twinsen tog känseln i magen... o låren. 

Men dom är ju två o alla lär ju ha varsin detalj på mamman som inte längre är som förr ;)
Att jag har fyra barn känns så konstigt o stort. Har nog inte förstått det än.

 Från o till 1 va bara underbart o hon var en relativt lätt bebis utan kolik även om hon hade en skrikstund varje kväll. 

Från 1 till 2 va asjobbigt o svårt. Jag mådde riktigt dåligt o fick nån sorts tvåbarnschock /depression o kände mig så otillräcklig o värdelös. Sen va de mycket över lag den hösten med två dödsfall i familjen inom loppet av tre veckor o så bestämde vi att gifta oss när Nathalie skulle döpas. 


Från 2-3 o 3-4 på samma gång va rätt magiskt. Än så länge är dom väldigt snälla mot oss o iom att dom var så tidiga så har dom ju inte orkat va vakna så mycket o därmed heller inte skrikigt eller gnällt så mycket. 

O jisses... Kom precis på att jag inte har nån bra bild på mig med alla fyra älsklingar ännu!! Illa. De ska vi se till o ändra på imorgon! 



Å va jag älskar mina barn!!
Hur mycket Cornelia än tjatat om vem jag älskar mest kommer hon alltid få samma svar.

Allihop. Alla fyra. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback