8 månader idag

Helt galet fort går de. 


8 månader sedan vi satt o myste med våra tvillingar på neo. Nyfödda o pytte. 

O nu kan Sebastian krypa o sätta sig upp. Sträcker sig upp mot saker o kommer snart få tänder. 

O Jennifer sitter o försöker prata. Lyckas ibland säga Mamma o Hej. 

Just nu är dom genomförkylda så vi är trötta hela ligan. 


O till ett tråkigare ämne då... 
till den människa som undrade om varför inte alla fyra barn grattade Mathias på fars dag så är de ju så att döttrarna o tvillingarna inte har samma pappa. Döttrarnas pappa o jag skilde oss 2012. O de är anledningen till att de "bara" va tvillingarna på bilden fars dag. 

O de stora är så pass stora att de faktiskt inte vill vara med på kort dom ska ut i blogg/fb/ instagram. 
Ibland vill dom o i bland vill dom inte o Det respekterar jag. 

Vet inte varför detta ämne återkommer. 
Jag är fyrbarnsmamma o jag älskar mina 4 barn precis lika mycket. Om jag skriver om dom eller inte. Självklart vill jag ha alla barn hos mig hela tiden. Alla 365 dagar o alla sekunder de innebär. Men döttrarna har en pappa. En pappa som älskar sina döttrar o som bryr sig om dom. Jag kan inte ha mina döttrar hos mig jämt för de vill nog pappan med. 

Nu blev inte livet exakt som planerat men vi gör det bästa utav det o vi har det bra. Alla 8. 
Jag, Mathias , barnen, exmaken o hans sambo. Tack. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback