Denna vecka

Mys, pyssel, tjaffs, bus, tårar, glädje, utflykter, bio, vardagslyx, utmattning 

Orden är många. 

Underbart o ha fyrs Goa ungar, men när de två största kan gå från vänner till ovänner på en halv sekund o de små gå från pigg o gla till vrålhungrig o trött på lika lång tid blir mamman trött. Jättetrött. 


Vi har haft många underbara härliga stunder, men dessvärre lika många mindre bra eller riktigt dåliga stunder med. 


Idag gick jag o tjejerna på bio. Fikade innan o strosade på stan o käkade efter. Lät tjejerna välja så de blev blixten. Jättemysig film. 
Min första 3D film med tror jag. Fan vilken tid de tog för ögonen o vänja sig. Inte helt på de klara om va jag tyckte om det. 

Imorgon ska vi till Kolmården på halloween. Förra året blev vi skrämde flertalet gånger o tjejerna har pratat länge o mycket om otäcka Kolmården under halloween. Men vi åker. O lämnar de små med barnvakter :) fult fokus på de stora. 

Ta hand om er. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback