Myskväll

Nathalie har ridning onsdag kvällar. 
Mathias åkte o storhandla
Jag Cornelia o de små va kvar hemma o myste. 

Sen myste vi. Å va härligt de va. Stod länge o titta på underbara familjen som sysselsatte dig på mattan. 

Ljuvligt. 




Dessvärre flippade de ut pga hosta. 
Jennifer hosta o kräktes. 
Sebastian hosta med. 
Cornelia hosta så hon inte kunde somna. Fick lov o somna hos oss i soffan. Somnade direkt. Men när jag lyfte henne för o lägga henne i sin säng började hon hosta som en bäng igen. 

Hostan tar över. 
Jag blir galen. 

Sa upp mig förut. Sen började Cornelia igen så då tog jag tillbaka min uppsägning. 

Nu är de en kopp te. Ljus. Grey's. 

Njuter av lugnet för man vet inte hur nästa timma blir. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback