Sjukstuga...

Mina små tappra ungar. 
Cornelia har(haft) övre luftvägsinfektion. 
Jennifer 40 c feber (natten till tisdag) o inhalerar ventolin. 
Sebastian snorig o hostig. 
Nathalie har klarat sig otroligt nog. 
Jag har halsont o ont i kroppen. 
Mathias har också klarat sig. 





Vi var till barnakuten idag igen. Dock va de bättre än jag trott så de va tre "roliga" timmar på sjukan. 

Hon va så här trött när vi åkte därifrån; 

Efter två timmar sömn så vart de kaos med en närhetsberoende Sebastian o gnällig Jennifer. Mamman va måttligt road. 
Men lider så med dem. Vet ju hur jobbigt de e o va sjuk. 


Mutade med mat. 



Klarat. 

Cornelia fikade med grannen o lekte sedan bra hela eftermiddagen. 

Nathalie blev hämtad av mormor så jag slapp ge mig ner ut o upp igen. 

Mycket o tänka på när allt o alla ska iväg. 

Ta hand om er. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback