Länge sen sist.

Sorry för det.

Mår skapligt men trött.

Har jobbat hela sommaren och trivts asbra.

Skulle kunna tänkt mig fortsätta där, om det inte var för att jag har ett annat underbart jobb att gå till i september.

Döttrarna åkte till gotland med sin far i söndags och trots att det varit mycket tjafs och bråk med dom så saknar man dom redan.
Snart 6 år och en 8 åring. Minitonår vill jag lova. Primadonnor och dramaqueens.

De små sen då... oj oj oj....
klättra och klösa
busa och bråka
mysa och pussas

Full fart hela deras vakna tid.

Nästa vecka börjar inskolningen.. Helt otroligt.

Jag börjar en resa idag... en resa som jag gör för att bli mer välmående och återfå min ork.

Kommer skriva om den och Ni får gärna följa mig till mitt mål.

Ta hand om er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback