Länge sen sist

Tänkte att jag kanske skulle ta upp de där med att skriva av mig lite i bloggen igen... vet inte hur länge det varar denna gång, men provar så får vi se. 

Nu ikväll blir det dock inget längre då jag kom på tanken lite för sent... 


Vet inte om jag nämnt att jag skiljt mig... igen.

Verkar inte vara min grej de där med äktenskap. Vi är goda vänner och är och har aldrig varit osams men kärleken o gnistan var borta... för oss båda skulle jag tro. Bott själv nu i 1 år och 2 månader o trivs bra med det även om det i bland blir väldigt ensamt. 


De där när tankarna vandrar iväg och man blir så där osäker i sig själv. Då kan man sitta och snyfta lite och tycka synd om sig själv för en stund. Sen är det över o man tar nya tag. 

Jobbar och står i... på present och reklamavdelning på Kontorab. Tanken är att jag ska sitta på marknadsavdelningen en vacker dag då vi köpt ett tryckeri som ska flytta in hos oss till årsskiftet så vi får se när min överflyttning sker. 

Ingen brådska just nu då jag har ansvaret över julordrarna som nu väller in. Sjukt kul, men lite stressigt med. 

Haft en jobbig förkylning nu i 4 veckor så förra veckan låg jag däckad med feber... oskönt som fan. Tur de inte va en barnvecka så jag verkligen bara kunde vila. 


Nä ni... detta var som sagt ett litet ryck från min sida, så nu sätter jag punkt och säger godnatt. 

Natti natti 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback